• Automatyczne

    Biuro Obsługi Klienta

    Elektroniczne biuro podawcze umożliwiające automatyczne składanie dokumentów. A-BOK to urządzenie samoobsługowe, które wspiera proces obsługi bieżącej i przyspiesza procedury administracyjne.

Czas obsługi

Skrócony czas obsługi klientów, brak konieczności kontaktu z pracownikiem

Czas obsługi

Skrócony czas obsługi klientów, brak konieczności kontaktu z pracownikiem

Godziny otwarcia

24 godzinne biuro działające przez 7 dni w tygodniu

Godziny otwarcia

24 godzinne biuro działające przez 7 dni w tygodniu

Samoobsługa

Pozwala na automatyczne przyjmowanie dokumentów np. wnioski, deklaracje

Samoobsługa

Pozwala na automatyczne przyjmowanie dokumentów np. wnioski, deklaracje

A-BOK czyli urządzenie pozwalające na automatyczne przyjmowanie dokumentów takich jak wnioski, deklaracje, oświadczenia itp. A-BOK to urządzenie samoobsługowe, które wspiera proces bieżącej obsługi klienta i przyspiesza procedury administracyjne.

Za pośrednictwem urządzenia Klient będzie mógł złożyć dokument, który – w formie skanu – automatycznie trafi do elektronicznego systemu obiegu dokumentów. Automat umożliwi Klientom skanowanie jednostronnych i dwustronnych dokumentów, otrzymanie fizycznego i wirtualnego potwierdzenia złożenia dokumentów oraz logowanie do portalu danej instytucji.

Oto najważniejsze zalety Automatycznego Biura Obsługi Klienta:

  • 24 godzinne biuro działające przez 7 dni w tygodniu,
  • Możliwość obsługi wielojęzycznej,
  • Możliwość obsługi klienta poza placówką, bez konieczności tworzenia filii,
  • Skrócony czas obsługi klienta i rozładowanie kolejek.

Urządzenie wykonane ze stali czarnej malowanej proszkowo na dowolny kolor z palety kolorów RAL, jest stabilne i odporne na uszkodzenia mechaniczne. Dodatkowo A-BOK jest wyposażony w dotykowy ekran LCD, system głośników oraz system wentylacyjny zapewniający pracę urządzenia w optymalnej temperaturze.